czwartek, 17 kwietnia 2014

tęczowe paznokcie






Witam Was kochani:)))


Dzisiaj tak w maleńkim skrócie moi drodzy …he,he , ponieważ za dni kilka mamy Święta to chciałam wszystkim Wam kochani życzyć spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Ta uroczystość w gronie tych, których kochamy upływa nam wspaniale i z nimi powinniśmy cieszyć się wspólnie. Albowiem Święta kojarzą nam się ze słonecznymi kolorami, tęczowymi pisankami, żółtymi kurczaczkami najczęściej, to ja w dniu dzisiejszym tą otóż kolorystykę świąteczną prawie że, przedstawię na paznokciach jakie wykonała moja siostra. Może dla niektórych z Was będzie to inspiracja do tego by takie same zrobić sobie na ten właśnie okazyjny czas:))). A dla mojej siostry wielki ukłon w jej stronę , bo wiem ile czasu im poświęca aby wyglądały perfekcyjnie:)))
Mam nadzieję, że Wam też się spodobają- pozdrawiam!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz