piątek, 12 września 2014

baskinka i t'shirt




Witam Was kochani:)))


No cóż kochani drugi tydzień września za nami i chociaż jesień zbliża się dużymi krokami to cieszmy się każdą słoneczną chwilą jaką nam daje ten miesiąc. Mam nadzieję, że tego ciepła będzie jeszcze sporo bo w tych grubych szalikach chodzić mi się nie chce…heh. W dniu dzisiejszym przygotowałam dla Was coś takiego innego, choć w sumie to baskinki już od dawna wypełniły każdą szafę to w moim wydaniu jako t’shirt występuje po raz pierwszy. Zupełnie biały podkoszulek z przeźroczystą baskinką,, na który zarzuciłam musztardową typu oversize bluzkę z kapturem obie rzeczy tworzą wspaniale spójną całość. Do zestawu spodnie popielate z dziurami i buciki balerinki w podobnych odcieniach ( popiel, neonowa zieleń) dopełniają wszystko. Torebka i piaskowe lustrzanki wraz z bransoletką podkreślają ogół. Mam nadzieję, że Was również zainspiruje- pozdrawiam!!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz