czwartek, 12 czerwca 2014

neonowe dodatki








Witam Was kochani:)))

Ostatnio zastanawiałam się w jakim stroju czuję się najlepiej…? , otóż  do niedawna miałam wrażenie , że elegancja to coś dla mnie, to strój który lubię i w nim czuję się znakomicie. Ale wszystko zmieniło się  odkąd piszę bloga przyłapałam się na tym , że najlepiej czuję się w wersji elegancko- sportowej a nawet całkiem sportowej. W tym miejskim luku jest pełna swoboda  a nawet rzekła bym większa pewność siebie:))). Może Wy podzielicie się swoimi odczuciami jaki styl lubicie najbardziej…? A ja w dniu dzisiejszym chciałabym Wam pokazać długą bawełnianą lekko dekatyzowaną bluzkę , do której założyłam dżinsowe marmurkowe spodenki , całość przyozdabiają korale i bransoletka w kolorze neonowej zieleni i zwykłe sandałki japonki+ ażurowa torebka :))). Mam nadzieje, że Wam również przypadnie do gustu proponowany look:))). 























 Spodenki firmy: DENIM
Bluzka firmy: AWSARRE
Dodatki firmy: RESERVED





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz