środa, 5 lutego 2014

dzieciaki to skarby








Witam Was wszystkich kochani!!!



W dniu dzisiejszym tak nietypowo, całkiem zwyczajnie a jednocześnie interesująco i na pewno inaczej pokaże Wam mojego posta. Chciałam w maleńkim skrócie pokazać Wam moje pociechy , o których pisze , o których kilkakrotnie wspomniałam i które kocham najbardziej na świecie:))). Dla mnie są one całym moim światem i nie wyobrażam sobie bez nich życia pomimo, że czasem jest ciężko i dają nieziemsko w kość :P .W maleńkim skrócie kilka migawek i parę zdjęć  mojej  wspaniałej trójcy he,he



Zapraszam do obejrzenia!



 

Mam nadzieję, że tak właśnie będą kochać się przez całe życie:))) 






Najmłodszy członek rodziny Patryczek, zawsze pogodny i uśmiechnięty. Już od małego kocha samochody i próbuje pomóc przy naprawie auta swojemu tacie. Tak kochani jak zwróciliście uwagę na zdjęcia uwielbia również  zabawę z węglem:))) Podwórko to całe jego życie przesiaduje w nim godzinami  a pogoda nie jest w stanie popsuć mu dobrej zabawy:))) Powtarza w kółko :" jak będę duzy to będę chodził po dachu "  he,he.







Oliwia tak ma na imię moja śliczna córeczka. Już od najmłodszych lat, jak to u dziewczynek bywa paraduje przed lusterkiem, przebierając się w różne sukienki he,he. Jest słodka i taka całuśna , zawsze tak jak mama ma błyszczyk w swojej torebce i maluje te swoje słodkie usteczka. Powtarza, że chciałaby zostać modelką i mamą tak jak ja - to cudowne:))) Bardzo lubi przebywać ze mną w kuchni i wiem , że jak dorośnie będę mogła liczyć na pyszny obiadek:))).


   




 



 



 Maja największa pociecha ma na imię Sebastian, to On właśnie robi mi te śliczne zdjęcia na bloga. Sebastian uwielbia sport pod każdą postacią a jazda na rowerze sprawia mu największą frajdę. Jak tylko za oknem pojawia się słońce i plusowa temperatura znika na kilkanaście godzin, jeżdżąc na swoim bmx -ie. Ulubionym miejscem jest skate park:))). Drugi sport to piłka nożna jak również koszykówka. Cieszę się , że w obecnych czasach zaawansowanej komputeryzacji na  pierwszym planie pozostaje pasja i świeże powietrze.:)))















 

Mam nadzieję, że się podobało:))))


Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3



ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)







PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)