środa, 5 lutego 2014

dzieciaki to skarby








Witam Was wszystkich kochani!!!



W dniu dzisiejszym tak nietypowo, całkiem zwyczajnie a jednocześnie interesująco i na pewno inaczej pokaże Wam mojego posta. Chciałam w maleńkim skrócie pokazać Wam moje pociechy , o których pisze , o których kilkakrotnie wspomniałam i które kocham najbardziej na świecie:))). Dla mnie są one całym moim światem i nie wyobrażam sobie bez nich życia pomimo, że czasem jest ciężko i dają nieziemsko w kość :P .W maleńkim skrócie kilka migawek i parę zdjęć  mojej  wspaniałej trójcy he,he



Zapraszam do obejrzenia!



 

Mam nadzieję, że tak właśnie będą kochać się przez całe życie:))) 






Najmłodszy członek rodziny Patryczek, zawsze pogodny i uśmiechnięty. Już od małego kocha samochody i próbuje pomóc przy naprawie auta swojemu tacie. Tak kochani jak zwróciliście uwagę na zdjęcia uwielbia również  zabawę z węglem:))) Podwórko to całe jego życie przesiaduje w nim godzinami  a pogoda nie jest w stanie popsuć mu dobrej zabawy:))) Powtarza w kółko :" jak będę duzy to będę chodził po dachu "  he,he.







Oliwia tak ma na imię moja śliczna córeczka. Już od najmłodszych lat, jak to u dziewczynek bywa paraduje przed lusterkiem, przebierając się w różne sukienki he,he. Jest słodka i taka całuśna , zawsze tak jak mama ma błyszczyk w swojej torebce i maluje te swoje słodkie usteczka. Powtarza, że chciałaby zostać modelką i mamą tak jak ja - to cudowne:))) Bardzo lubi przebywać ze mną w kuchni i wiem , że jak dorośnie będę mogła liczyć na pyszny obiadek:))).


   




 



 



 Maja największa pociecha ma na imię Sebastian, to On właśnie robi mi te śliczne zdjęcia na bloga. Sebastian uwielbia sport pod każdą postacią a jazda na rowerze sprawia mu największą frajdę. Jak tylko za oknem pojawia się słońce i plusowa temperatura znika na kilkanaście godzin, jeżdżąc na swoim bmx -ie. Ulubionym miejscem jest skate park:))). Drugi sport to piłka nożna jak również koszykówka. Cieszę się , że w obecnych czasach zaawansowanej komputeryzacji na  pierwszym planie pozostaje pasja i świeże powietrze.:)))















 

Mam nadzieję, że się podobało:))))


Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3



ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)







PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo się podobało:)
    Masz wspaniałe dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w życiu bym nie powiedziala ze masz juz trójkę dzieciaków .. i taka figura ! nic tylko pozazdroscic :-)
    a najstarszy syn cała mama ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu!!!
      tak wszyscy mówią,że najstarszy cała mama :)))

      Usuń
  3. Śliczne i szczęśliwe dzieci,piękne zdjęcia,;).
    Rodzina,dzieci to największy skarb!!!,troszczmy się o nie,dbajmy,uczmy dobrego ,kochajmy,szanujmy nasze pociechy ,ufajmy im!,przyznawajmy się do błędów-my dorośli,dzieci też mają rację,pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie to dla dzieci poświęcamy się bezustannie:)))
      pozdrawiam i dziękuje:)))

      Usuń
  4. Moniu, piękne masz dzieci! Zazdroszczę Ci tego, że córa lubi siedziec z Tobą w kuchni... Moja niestety, mimi wszelkich starań, żeby ją odciągną, najchętniej spędzałabym czas tylko w tabletem w ręku... Masakra... Całuję mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no, no i Ty jesteś mama trójki dzieci? nigdy bym nie pomyślała! a dzieciaki fantastyczne! Sebastian to świetny chłopak, robi fantastyczne zdjęcia! no i na tym rowerze to mi zaimponował :) córeczka to taka maskotka i niech tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK Madziu:))) Trójka to moja szczęśliwa cyfra he,he
      Całe moje życie to właśnie dzieci!

      Usuń
  6. nio dzieciaczki to ci sie udaly najmlodszy ma piekny usmiech ,coreczka modniara i jakie ma sliczne wloski a najstarsz faktycznie cala mamusia wiem ile znaczy ich wychowanie bo sama mam tez trzy coreczki chociaz juz dorosle ktore bardzo kocham sliczne dzieciaczki pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne dzieciaczki!!! To One właśnie nadają sens naszemu życiu. pozdrawiam :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde wspaniale dzieciaczki, coreczka widac ma predyspozycje do strojenia sie, moze bedzie modelka, badz zalozy kiedys bloga ? Pozdrawiam serdecznie Ciebie i cala TROJECZKE !!!

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  9. Bardzo pozytywne zdjęcia :)) Fajne dzieciaki, są przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała trójka! Jesteście super rodzinką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz wspaniałą trójcę! Przyjemnie się na nich patrzy, tak dzieci - to najwiekszy nasz skarb.
    Moja córka też robi mi zdjęcia do bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co byśmy zrobiły bez tych dzieci Olu...? he,he pozdrawiam

      Usuń
  12. Monia jakie śliczne masz te pociechy, Sebastiana to pamietam jak mial moze 5 lat, a tu proszę jaki kawaler, śiczny chłopak . Cudowną masz tą trójeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:)) Nio TAK dzieciaki rosną he,he A Twoja pociecha tez jest śliczniutka, ciesze się, że jesteś szczęśliwa! pozdrawiam i dzięki za komentarz:)*

      Usuń