wtorek, 25 lutego 2014

co założyć...




Witam kochani!
          

Ciekawa jestem co u Was słychać,  jak mija drugi dzień tygodnia…? Czy Wam również tak szybko płynie czas…? Uwierzcie mi kochani nie jestem w stanie ze wszystkim nadążyć…hmmm, jakieś szaleństwo. A tutaj już niedługo nasze święto kochane! Nie wszyscy mężczyźni je lubią bo niestety gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy jak panowie mówią: „ co to za komunistyczne święto” …. ochach , przecież to miłe mieć taki jeden dzień w roku:))) - prawda dziewczyny?. Mam nadzieję, że mój najmłodszy członek rodziny to święto polubi bo urodził się właśnie 8 marca….i to wtedy był mój najpiękniejszy prezent:))). Mam nadzieję, że na Waszych blogach ujrzę coś inspirującego na tą właśnie okazję, gdyż chcę je spędzić z moją siostrą i koleżankami poza domem. A Wy jak je będziecie spędzać ?.  DZISIAJ  w takim małym przerywniku dodałam parę kolorowych zdjęć na czele z miętą  oczywiście i to chyba dlatego, że wiosna za pasem :))). Otóż pistacjowa marynarka z dodatkiem lekkiej bawełnianej bluzeczki mającej kolorowy nadruk. Do tego skórzane legginsy i beżowe botki z cekinami, które w dniu dzisiejszym dopełniają całość!.


Zapraszam do obejrzenia:)))















żakiet firmy: VILA
bluzka firmy: MODO
botki firmy: H&M

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3




ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek dodatek z moich postów).





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

9 komentarzy:

  1. Hmmm,..., ponieważ mój mąż również wymyśla że to święto nie święto, to ja od jakiegoś czasu spędzam go z koleżankami na pogaduchach w restauracji, i w tym roku też już mamy plany:):):)
    Fajny zestaw, ale mnie najbardziej spodobał się żakiet, ma śliczny kolor:):)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak czasem bywa, więc pozostało nam wypić za swoje zdrowie Agnieszko!!!?ściskam

      Usuń
  2. Bardzo ladna marynarka, sliczny ma kolor, pasuje swietnie do bluzy, a buciki do torby ! Calosc ladnie zgrana!!
    Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elisabeth ! do Ciebie zaglądam również i każda stylizacja- super!:)*

      Usuń
  3. No i mnie rowniez podoba sie ten zestawik i kolorki delikatne u mnie jednak jest inaczej maz zawsze pamieta o tym swiecie zawsze sklada mi zyczenia i wrecza rozyczke gdyz jest to jego ulubiony kwiat pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i zazdroszczę też bardzo:)))

      Usuń
  4. Żakiet bomba!!! kocham miętowy kolorek, a w tym sezonie będą dominować pastele :) Wyglądasz ślicznie w tej stylówce. Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

    OdpowiedzUsuń