poniedziałek, 3 lutego 2014

bluzka chanelka z zielonym wiosennym kołnierzykiem



Witam wszystkich cieplutko:)))


Zima trwała zaledwie dwa tygodnie i znowu mamy piękną pogodę… hmmm,  jak dla mnie takie słoneczko może świecić codziennie tylko szkoda, że nie wszystkie dzieci mogą cieszyć się z ferii zimowych. Moje pociechy oczywiście miały troszkę śniegu i korzystały z białej zabawy na podwórku. Najstarszy syn dzień w dzień spędzał wolny czas na lodowisku - ale frajda:). Ale wracając do słonka to przy takiej pogodzie najchętniej posiedziałoby się w ogródku i gdyby nie początek lutego to zapewne coś by się w nim działo:))). Mam na myśli takie wiosenne porządki oraz sadzenie warzyw i kwiatów he,he. Uwielbiam to robić  kochani! A w dniu dzisiejszym zatęskniłam za kolorem zieleni wiec postanowiłam , iż znajdą się one w mojej stylówce he,he. Przygotowałam dla Was zestaw bawełnianej bluzeczki typu chanelka w odcieniu czarnym z drobnymi kwiatuszkami w kolorze chabrowym i zielonym. Tutaj główną role odgrywa ten zielony kołnierzyk. Do tego w prawie tym samym odcieniu spodnie rurki, czarny płaszczyk, torebka w kolorze kwiatuszków oraz apaszka, która zdobi całość :))). Jej intensywny kolor chabrowy dodaje dużego image.
Mam nadzieje, że Wam też spodoba się ten praktyczny zestawik…:))). 













bluzka chanelka firmy: GEORGE
spodnie rurki firmy: H&M
czarny płaszczyk firmy: VILA


Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3




ps. zadawaj mi pytań typu "obserwujemy?" :/ Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:) 





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)



14 komentarzy:

  1. no tak pogoda dzisiaj idealna ;)
    jak dla mnie to mogłoby tak zostac ;-)
    pięknie wyglądasz !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli mogę zapytac.. widac ze Cię obserwuję? bo cos mi szwankuje to ostatnio i raz wyswietla a innym razem nie.. nie wiem jaki moze byc powod ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:)) niestety nie widać Cię u mnie:( nie wiem dlaczego...... ?

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie słodkie chanelki, szczególnie w połączeniu z cięższą resztą :-) U nas wciaż zima... Ale może to dobrze... Może będzie latem mniej komarów... Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Joasiu trzeba mieć taka nadzieje;)
      a za komentarz dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. bardzo fajna ta bluzeczka, lubię ten styl . Pozdrawiam:))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście u Ciebie wiosna w ubiorze i w pogodzie:):):), u mnie nadal zima:)
    Całość cudna, wiosenna, radosna, a bluzeczkę Ci ukradnę, bo uwielbiam takie:):):)
    pozdrawiam, pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Gosiu i Mariuszu to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. no bardz fajny zestawik zreszta tak jak zawsze z gustem i te okularki dodaja ci pazura pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo zgrabny zestaw :) już tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń