sobota, 8 lutego 2014

Który lepszy elegancki czy sportowy ? uwielbiam pastele





Witam Was kochani:)))

Co najlepiej zrobić w przedpołudniową sobotę , za co się wziąć aby wszystko ogarnąć na tyle szybko, by móc po południu posiedzieć sobie przy dobrej książce…?. Otóż w dniu dzisiejszym postanowiłam, iż będą to ranne zakupy a między czasie , kawa u dobrej koleżanki, obiad i szybciutkie sprzątanie…he, he . No właśnie plan jest zawsze dobry ale czy wykorzystany maksymalnie..? Otóż na zakupy jak widzicie udało mi się wybrać a, że miał to być szybki wyskok najlepiej założyć na siebie coś, co jest wygodne i praktyczne.  Postanowiłam , iż będzie to strój sportowy równie słoneczny i „ciepły” , jak dzisiejsza pogoda ha, ha. Zaliczyłam kawę u koleżanki i dzięki niej mam obiad bo już tego planowania co ugotować mam dość :(. Dzięki kochana koleżanko za doskonały pomysł na dzisiejszy obiadek ( lasagne już gotowe). I wszyscy zadowoleni ochach jak dobrze, pozostało mi tylko ogarnąć mieszkanie ale , że między czasie moje dzieciaki usnęły piszę posta, bo cisza przy tym wskazana:))). Tak kochani jak już wcześniej wspomniałam w dniu dzisiejszym strój sportowy to strój , w którym bardzo dobrze się czuję a przede wszystkim czuję się w nim bardzo wygodnie. Bluza z nadrukiem niedźwiadków odgrywa dzisiaj pierwszorzędną rolę - jest cieplutka, milutka i zachwyca oryginalnością a także pastelowym kolorem. Duży kaptur dodaje jej fajnego efektu. Do bluzy założyłam jaśniutką beżową kurteczkę military z ozdobnym przodem, który nadaje całość image. Do tego granatowe rurki i buty w kolorze kurtki typu emu, torebka ecru i wyjście gotowe!

Mam nadzieję, że Wam również się spodoba - zachęcam do obejrzenia!



















bluza firmy: GAVI DI GAVI ( PARIS)
kurtka military firmy: HENRY COTTONS
spodnie granatowe firmy: DENIM Co
torebka firmy: F&F

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3




ps.
Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów).





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)


16 komentarzy:

  1. superowa bluza i do tego fajna kurteczka bardzo ci ladnie w tym koczku slicznie wygladasz pozdrawiam cieplutko anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu:))) ja również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Bardzo ladny zestw, patelowy, dla blondynki idealny!! Szczegolnie podoba mi sie bluza z misiaczkami, jest taka milusia i piekna, ze sama chetnie bym taka chciala miec. Wygladasz w niej uroczo, fryzura tez super! Pozdrawiam serdcznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tobie za miły komentarz.
      Tak bluza porywa he,he.
      A Ty mi imponujesz swoimi bardzo odważnymi a za razem pieknymi kreacjami- pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Bardzo fajny zestaw, wygodny, praktyczny a do tego ślicznie Ci w nim:):)
    Super:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Wg w mnie styl sportowy jest dla Ciebie - pewnie dlatego dobrze się w nim czujesz :) Pozdrawiam blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki miłe- masz fajnego bloga zostaje tam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za dodanie,także dodaje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. taki strój jest bardzo wygodny i zawsze wygląda dobrze :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz, a bluza przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie - cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  9. Hej kochana! ja tak ostatnio się zmądrzyłam, by miec jak najwięcej soboty dla siebie, że zaczynam sprzątać i robić zakupy juz w czwartek i piatek, a czasem nawet w środę! wtedy w sobote jestem cudownie odciążona z tym całym bajzlem:) Oczywiście nie zawsze sie udaje tak jakbym chciała:) zaraz np ide poprasować:) Bardzo ładnie ci w pastelacxh, jestes do nich stworzona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dlatego, że kolor włosów do nich bardzo pasuje:)))

      Usuń
  10. Wygoda to przede wszystkim! Przy dzieciach to podstawa ;)
    Wyglądsz ślicznie w tym sportowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń