poniedziałek, 13 stycznia 2014

Szpital w tęczowych kolorach i dobra lektura "SZEŚĆ SEKUND" RICKA MOFINA








Witam Was wszystkich kochani :)))


Wracam do Was po długiej nieobecności….i mam nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie? he,he. Tak jak już wspominałam we wcześniejszym poście moja nieobecność wiązała się z chorobą najmłodszego członka rodziny i pobytem w szpitalu. Chcę abyście wiedzieli, że nie rzucam słów na wiatr i zamieszczam fotki z naszego pobytu. W sumie to chciałam Wam pokazać kolorowy oddział dziecięcy w naszym szpitalu i uwierzcie mi , nie jedno dziecko zachwycało się tęczowymi malunkami na ścianach. Cała reszta na wysokim poziomie bo zajmujące się nami pielęgniarki, lekarze i nawet panie sprzątające nasz pokoik, to osoby uwielbiające swoją pracę , wykonywały swoje powinności z wielką pasją i zaangażowaniem:))) i nie odniosłam innego wrażenia!
KOCHANI ponadto jest jeden plus......, w końcu miałam czas na przeczytanie fantastycznej książki jaką jest " SZEŚĆ SEKUND", Ricka Mofina.  W codziennym ferworze przy trójce dzieci, pracy i obowiązkach jakie mam , brakuje czasu na poczytanie dobrej lektury he,he:))) 


 Zachęcam do obejrzenia:)))












 










Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps. zadawaj mi pytań typu "obserwujemy?" :/ Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:) 



PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

2 komentarze:

  1. ksiazke czytalam polecam ,biedny Patryczek i to akurat musialo go spotkac w swieta pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj;:))) Nie wiem czy czytałaś ją przede mną czy też po mojej publikacji ale ciesze się, że też się podoba!

    OdpowiedzUsuń