poniedziałek, 27 stycznia 2014

W pośpiechu....




Witam Was kochani:)))


Piękne słońce, biały śnieg , zdrowe dzieciaki, wspaniałe koleżanki w pracy i mąż, który walczył dzisiaj z aparatem , cóż więcej nam do życia potrzeba….? Czasami wydaje mi się , że jestem już spełniona ale kiedy tak dogłębnie pomyślę to czuję mały niedosyt…hmmm co to jest….?,  sama nie wiem i czasami zadaje sobie w myślach pytania,  na które nie potrafię odpowiedzieć, czy też tak macie? . Mimo wszystko nie  mogłam się powstrzymać od tego aby przed samym wyjściem do pracy zrobić parę fotek i wrzucić je na bloga:))) he,he. Zima nie ustępuje ale dzisiejsza pogoda była wyśmienita nic tylko zgłosić uż w pracy , zabrać dzieciaki i narty i zaszaleć na białym pełnym śniegu stoku…, ohhh marzenia:(. W dzisiejszym poście zobaczycie czarne jeansy, popielatą kurteczkę w maleńką jodełkę ozdabianą koralikami, i zielony sweter z aplikacją pieska . Piesek cały z cekinów- tak troszkę karnawałowo he,he:)))


Zapraszam do obejrzenia pozdrawiam:))) 












 

 

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3






ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów).









PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)








Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylówka. Świetny sweterek, tez taki chce! Pozdrawiam :)) ps. zazdroszę śniegu :(

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylówa:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/dalmatynczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra kurtka, a torebka i szal świetnie ożywił całą stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Wam moje kochane dziewczyny- pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Psiak jak najbardziej na czasie, przecież karnawał jeszcze:) Bardzo fajny zestaw, świetnie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawik a szaliczek dodaje mu jeszcze wiekszego uroku jak zawsze z gustem pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza świetna !!
    Twój kolor włosów mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odkąd zmieniłam fryzjera jestem bardzo zadowolona:)))
      pozdrawiam i dzięki za miłe słowa:)))

      Usuń
  8. fajny spacerowy zestaw, bluza - świetna, zazdroszczę słonka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też tak miewam, szczęśliwa jestem, a nieraz jakieś tęsknoty sie budzą:) ale cudna zima, a u mnie ani snieżynki, za to krokusy już kwitną i jest 7 stopni na plusie. Szalenie mi się podoba ten psi motyw na twojej bluzce (psiara jestem straszna!) i nieustannie twoje loki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Jak to jest .....ten kto ma proste włosy chciałby loki. Nawet do twarzy mu w nich lepiej i na odwrót:))) he,he

      Usuń
  10. Psiuniek piękny;ale kolczyki też zasługują na uwagę ;-).

    OdpowiedzUsuń