środa, 18 grudnia 2013

motywy zwierzęce zdobią nasze ubrania, nieoceniony good look






Witam , witam , witam :)))


Od czego rozpocząć dzisiejszą odsłonę…? Otóż w takie słoneczne dni można pokazać wszystko co zalega nam w naszej szafie , tym razem w mojej znalazłam coś co powinno przykuć  Waszą uwagę. Te słoneczne dni dają nam dużo inspiracji i ochoty by ubrać się w coś ,w czym nie będzie nam zimno ale też będziemy czuć się dobrze i trendy….he,he. Dzisiaj chciałam Wam pokazać połączenie czerni, szarości z dodatkiem czerwieni. Te trzy kolory razem idealnie się komponują tworząc niezwykle ciekawą osobowość a czerwień , którą dodałam, doda nam temperamentu i pamiętajmy, że w takich miesiącach będzie jak znalazł. Dzisiaj chciałam Wam pokazać sweter z nadrukiem zwierzęcym , który w dalszym ciągu pozostaje Wery fashion. Na ubraniach te nadruki pojawiły już kilka sezonów temu a ich popularność nadal wzrasta. Tygrysy, ptaki, zebry, pantery oraz inne zwierzęta stały się głównym motywem zdobiącym nasze ubrania i rządzą w tym sezonie! Projektanci tacy jak: Manish Arora, Paul e Joe, Chisato kreują ich nieoceniony good look. Sweter w kolorze popielatym z nadrukiem byka a do tego skórzane spodenki w kolorze czarnym komponują się idealnie. Na szyi popielaty ażurowy szal a do całości czerwony płaszcz mam nadzieję, że spodoba się każdemu z Was. Dodatkowo dołożyłam parę zdjęć ze skórzaną czarną kurtką i granatowymi rurkami, które nieodzownie muszą znajdować się na moich półkach w szafie:)))

Zachęcam do oglądania i pozdrawiam. 















płaszcz firmy: ATMOSPHERE
spodenki skórzane firmy:VILA
kozaki firmy: BIG STAR
sweter z bykiem firmy: NEW LOOK

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps. zadawaj mi pytań typu "obserwujemy?" :/ Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:) 



PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

7 komentarzy:

  1. Kopciuszku jaki sens prowadzenia bloga gdy publikujesz tylko pozytywne komentarze a te mniej przychylne kasujesz?? Trzeba spojrzeć na zdjęcia które publikujesz i obiektywnie ocenić a krytykę umieć przyjąć i wyciągnąć wnioski na przyszłość... obserwuję Leon

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem można dać swoja ocenę i nie każda musi być na 6 ale jeśli się kogoś nie zna a jednocześnie w jakiś sposób obraża to proszę przestań oceniać. Skoro mojemu mężowi i dzieciom się podoba to co w tym złego? Nie ma tutaj nagich zdjęć więc....- pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie się unosisz... Postaraj się na spokojnie przeanalizować mój komentarz, który mówił o tym jak osoba, która Cię nie zna może odbierać Twoje zdjęcia i nie było w tym nic obraźliwego...

      Usuń
  3. UKRADLAS TE OKULARY SPIDERMANOWI 'WERY FASHION'

    OdpowiedzUsuń
  4. JASNE Spiderman to ulubieniec mojego małego synka dlaczego nie.....Okulary DAZZLE dla mnie super:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ludziska czepiacie się. Czemu nie widzicie tego, że kobieta jest piękna , zadbana. Nie jedna nastolatka chciałaby tak wyglądać.

    OdpowiedzUsuń